Leveransinformation

Beställningar

Vi behandlar beställningar dagligen måndag-fredag och kan i bästa fall skicka löjrom samma dag om du beställer senast 12.00.

För större order till företag och event – kontakta oss via vår kundtjänst

Leveransområde
Vi levererar löjrom i hela Sverige och EU.

Bor ni utomlands? kontakta oss via vår kundtjänst för att kolla leveransmöjligheter. Prisexempel längst ner på sidan

Do you live outside of Sweden? Contact us here: Consumer service to check delivery to your area. Examples of freight cost in the bottom of the page

Leveranstid
1-3 dagar från att vi bokar transport.
Vi skickar din order med DHL Service Point – leverans till ditt närmsta DHL-ombud.

All löjrom levereras fryst. Därav är leverans till DHL-ombud det säkraste alternativet för bästa leveranstid.

Behöver ni express eller direkt hemleverans? Ring oss för att kontrollera leveransmöjligheterna i ert område.

Bor ni i Malmöområdet?
Då kan vi eventuellt lösa hemleverans samma dag med våra egna transportbilar.
Ring oss på 040-617 03 03.

Fraktkostnader

DHL Service Point
0 kr – beställningar över 2000 kr
299 kr – beställningar under 2000 kr

Vid frågor kan ni alltid ta kontakt med oss via vår kundtjänst

Betalning

Betalning via hemsidan

Vi använder Klarna Checkout och erbjuder följande betalalternativ

· Swish (rekommenderas)
· Kortbetalning
· Faktura
· Delbetalning

Betalning vid hemleverans

Görs endast efter överenskommelse.
Ring 040-617 03 03 för att kontrollera möjlighet till direkt hemleverans.

Vi erbjuder följande betalalternativ

· Swish (rekommenderas)
· Kortbetalning
· Kontant

Reklamationer

Vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas till dig. Skulle produkten ändå vara skadad eller felexpedierad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet.
Kontrollera därför dina produkter direkt vid leverans, och meddela oss omedelbart om något är fel. Meddela oss här

Vid godkända reklamationer står vi för returfrakten (spara emballaget), i annat fall står ni som kund för returfrakten. Alla returer ska returneras i samma emballage som leveransen kom i. Returer som skickas i annat emballage behandlas ej.

Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.

Vi lämnar en månads kvalitetsgaranti på alla våra produkter. Skulle ni mot förmodan inte vara 100% nöjda så byter vi givetvis ut er vara mot en ny eller erbjuder pengarna tillbaka. Lättast är att skicka ett meddelande här, eller ringa 040-617 03 03. Ert kvitto gäller som garanti.

Exempel på ungefärliga leveranstider

0-1 dagar

Malmö & Lund med omnejd

1 dag

Ystad
Sjöbo
Tomelilla
Hörby
Kristianstad
Hässleholm
Klippan
Helsingborg
Ängelholm
Örkelljunga
Höganäs
Torekov
Båstad

1-2 dagar

Stockholm
Göteborg
Halmstad
Växjö
Kalmar
Varberg
Borås
Jönköping
Linköping
Trollhättan
Lidköping
Karlstad
Sälen
Mora
Falun

2-3 dagar

Sundsvall
Östersund
Umeå
Lycksele
Piteå
Luleå
Jokkmokk
Gällivare
Kiruna

Leveransexempel utomlands (frakt tillkommer)

Spanien, Madrid

1 x 500 gr Löjrom
Expressleverans 1 dag (728 kr)

4 x 500 gr Löjrom
Expressleverans 1 dag (1416 kr)

12 x 500 gr Löjrom
Expressleverans 1 dag (Fri frakt)

Kontakta oss här så hjälper vi er med leverans av löjrom – var ni än bor.

Kvalitetsgaranti

Vi lämnar alltid 30 dagars kvalitetsgaranti på våra produkter vilket innebär att om ni inte är 100% nöjda får ni pengarna tillbaka eller nya varor. Är ni inte nöjda så gör vi vårt yttersta för att ni ska bli det.

Hantering av löjrom

Löjrom är en av få produkter om går att frysa om efter man tinat upp den. Behöver du packa om den i mindre burkar kan du tina upp löjrommen för att sedan frysa in den igen. Bäst kvalitet och smakupplevelse får man däremot när man öppnar burken första gången.