Kontakta Löjromsexpressen

Vi på Löjromsexpressen försöker vara så tillgängliga som möjligt och strävar att inom 24 timmar höra av oss till er från det att ni har kontaktat oss via hemsidan. Det kan gälla beställningar, reklamationer, frågor om produkterna eller om ni helt enkelt tycker det fattas något som ni vill att vi ska beställa hem.

Var noga med att skriva i namn, adress, mail och telefonnummer, så att vi enkelt kan ta kontakt med Er.

Det går givetvis lika bra att ringa oss på vårt växelnummer 040-617 03 03.

Sportlovs-stängt
Beställningar lagda 14-25 februari hanteras vecka 9

Kvalitetsgaranti

Vi lämnar alltid 30 dagars kvalitetsgaranti på våra produkter vilket innebär att om ni inte är 100% nöjda får ni pengarna tillbaka eller nya varor. Är ni inte nöjda så gör vi vårt yttersta för att ni ska bli det.

Hantering av löjrom

Löjrom är en av få produkter om går att frysa om efter man tinat upp den. Behöver du packa om den i mindre burkar kan du tina upp löjrommen för att sedan frysa in den igen. Bäst kvalitet och smakupplevelse får man däremot när man öppnar burken första gången.